5 תשובות
אני מת על marvel
כל מה שקשור לגיבורי על...
שואל השאלה:
את כן אני מתכוונת לאנשים ששונאים את הז'אנר הזה
אנונימית
שואל השאלה:
יש הרבה היגיון בפנטזיה ואיך זה משעמם? יש לך קרבות מגניבים והרבה אקשן
אנונימית
לא אוהבת.. ומי את שתשפטי? כל אחד קורא את הזאנר שהוא אוהב.
זה שאת אוהבת את זה לא אומר שמישהו אחר חייב לאהוב את זה.
אנונימית
שואל השאלה:
כתבתי שאני מעריכה כל דעה אני פשוט רוצה לדעת למה. למשל אני לא אוהבת סרטים רומנטיים כי לרוב הם קיטצ'יים ומלאים בדרמה זה הסבר.
אנונימית