22 תשובות
כן היא עדיין אמא שלי
הייתי מפייס אותה איכשהו
אם הייתי הורסת לה את החיים
הייתי רוצה שתראה איך זה בלעדי
בעניין הזה פחות
שנאת מוות שלי שיורדים עליי בדברים שאין לי קשר אליהם.
כן. מנסה להבין, לפייס. זה נשמע כאילו היא פשוט הייתה מאוד נסערת לגבי משהו. אבל גם הייתי מבהירה שזה לא היה בסדר להגיד דבר כזה, לא אומרים דבר כזה לבת שלך זה חודר עמוק.
שואל השאלה:
היא מאשימה אותי שהרסתי לה את החיים כי בגללי היא התגרשה מהבעל האלים שלה שהרביץ גם לי
אנונימית
זה דבר לא נכון בעליל לעשות,מה לעשות שהורים לא באו עם ספר הדרכה כמו גם אנשים.
עצתי אלייך זה לא לקחת את זה למקום אישי,הבעיה אצלה,שם את צריכה להשאיר את זה.
זה ממש ממש לא בסדר, וממש לגיטימי שתכעסי מאוד, אבל זה באמת נשמע לי כאילו היא הייתה מאוד נסערת. תנסי לדבר איתה, לנסות אולי להבין אותה. לגרום לה להבין שהמצב שהיה היה רע ושזה עדיף.
היא באמת הייתה לא בסדר, ממש ממש ממש ממש לא בסדר, אבל זה גם נשמע לי כאילו היא ממש במצוקה כי לא אומרים דברים כאלה סתם. תדברו על זה, אני בטוחה שהיא תתנצל.
מצד שני בבית מרוקאי/מסרי תמיד שומעים אימא שנשרף לה הפיוז מכל דבר חח
אז המצב נראה לי תקין.
שואל השאלה:
תמיד הייתי עונה לה ויוצאת עליה שאיזה מן אמא אומרת דבר כזה ומאשימה אותי ורוצה להיות עם בן אדם שהכה אותה ואת הבת שלה אבל האמת שכבר אני באמת מתחילה להרגיש אשמה. וכל המשפחה שלי האמת שגם סוג של לא הבינו אותי.. אפילו מישהי האשימה אותי שהוא הרביץ לי כי נדחפתי לו ולאמא שלי אבל הוא הכה את אמא שלי כל היום מה הייתי אמורה לשתוק לא הבנתי
אנונימית
וזה לא גורם לך להרגיש שהיא זורקת עלייל דברים בחוסר צדק?
שואל השאלה:
היא תמיד אומרת את זה
עברה שנה מאז שהם התגרשו ועד היום היא מאשימה אותי.. היום היא דיברה איתו בטלפון ואמרה לו שאני מרגישה אשמה שהרסתי לה ולאחי למחצה (שזה אבא שלו) את החיים ושאני מרגישה אשמה שבגללי הוא יגדל בלי אבא ותמיד אמרתי לה שהוא אשם אז לדעתי מרוב שהיא כלכך בטוחה שאני אשמה היא חושבת שגם אני מרגישה ככה
אנונימית
אל תרגישי אשמה. זאת לא אשמתך בשום דרך. אני מאמינה שפשוט אמא שלך במקום כלכך נכוך ורע לה עכשיו שזה המקסימום שהיא מצליחה לעשות. קשה להיות אדם הגון ומתחשב כשכלכך רע לך.
שואל השאלה:
אני כן מרגישה ככה
כבר שבועיים שאני לא רוצה לדבר איתה ואני עושה לה טובה שאני עונה לא באלי האמת שום קשר איתה ובאלי כבר לעוף מהבית ולהתנתק ממנה מצד אחד אבל מצד שני היא אמא שלי והיא ככה מרגישה ולא היה לה אכפת שהוא הרביץ לה או לי ובכל זאת לחצתי עליה להתגרש למרות שהיא לא רצתה אז יכול להיות שאני אשמה והייתי אמורה לשחרר ולתת לה לחיות את החיים שלה ואני הייתי חיה את שלי כמו שהיא תמיד אמרה לי לעשות
אנונימית
קודם כל יקירה את לא צריכה להסביר את עצמך,גם לא כאן
ודבר שני נסי לראות איך הדבר הזה שהיא ציינה כנראה מתסכול או סערת רגשות לוקח אותך למקום טוב יותר,אני אסביר
נסי להכות את הברזל כל עוד היא חמה,שזה אומר גם שאת לא צריכה לפחד מלהיכנס לשיחה בגובה עיניים ולדרוש תשובות למשפט שהיא זרקה,באמת מציעה לך להבין מה עומד מאחורי המשמעות הזו כדי שתוכלי לקבל תשובות ברורות,אחרי הכול היא אימא שלך שעדיין אוהבת אותך.
שואל השאלה:
ממש תודה❤
אנונימית
ואל תקשי על עצמך,באמת נסי למצוא בעצמך את החמלה וההוקרה,גם בדברים שעשית כנראה שיש לך חושים טובים מדיי שהיא לא ידעה בעצמה איך להגיע לזה.
בכיף אהובה
לא הייתי מדברת כמה זמן עד שהיא הייתה ניגשת אליי
אנונימית
שואל השאלה:
היא רק שולחת לי הודעה סליחה ואז אומרת את זה שוב כל פעם
אנונימית
תלוי. מה עשיתי?
ואם היא אומרת סליחה ברור שהייתי מדברת איתה
לא.
אם הרסתי לה את החיים אז אין לה צורך בי.
זאת תהיה בעיה שלה כשאני לא אהיה
אנונימית