התחברות
הרשמה
כשאני עושה תיקון מבחן וטעיתי בסעיף אחד אני צריכה לכתוב את התשובות של כל הסעיפים או רק של הסעיף שטעיתי בו?
13 בינואר 2020, 14:40
באלי להרוג את עצמי
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
רק עכשיו גיליתי שאפשר היה להגיש למחר תיקון מבחן למבחן שקיבלתי בו 55. ולא ידעתי על התיקון מבחן כי כנראה אמרו את זה
קיבלתי 63 במבחן ואז עשיתי תיקון של הטעויות וקיבלתי 73 ומה להגיד לאמא שלי?
זה דחוף, יש לי תיקון מבחן למחר: מהו חומר מבריק?
עשיתי מבחן תאוריה באינטרנט וטעיתי ב5 שאלות אחרי שחרשתי אוף מה לעשות?
המורה ביקשה מכולם לעשות תיקון מבחן במתמטיקה(לענות על הכל ולהגיש לה)
איך אומרים באנגלית "תיקון מבחן"?
נכשלתי במבחן ואני עושה תיקון מבחן זה יעלה לי את הציון בהרבה או לא?(נגיד שאני מצליחה בכל השאלות)
להגיש למורה שלי תיקון מבחן במחברת או על המבחן?!!
שיט שכחתי לעשות תיקון מבחן ואני צריכה להגיש להיום מה אני עושה?!
היה לי היום מבחן מסכם במתמטיקה (כיתה י, 5 יח"ל) והייתה שאלה ממש קשה וארוכה בגיאומטריה שכללה 5 סעיפים וטעיתי בסעיף הראשון
קיבלתי 56 במבחן במתמטיקה ואני צריכה לעשות תיקון מבחן ואמא שלי כל הזמן שואלת על המבחן כיתה ו