5 תשובות
עדיין אייפון.
אין על אייפון בעולם!
אייפון.
אייפון בגלל המצלמה שלא נשחקת גם אחרי הרבה שנים
אייפון. המצלמה יותר טובה והמכשיר עצמו הוא גם יותר יפה