4 תשובות
לומדים גיאומטריה טריגונומטריה וחדווא ביחד פשוט בכל שיעור נושא אחר
עכשיו לא
למדנו עד שסיימנו את כל החומר בגיאומטריה ואז התחלנו לשלב
זה היה בערך בתחילת כיתה י
למדנו עד שסיימנו את כל החומר בגיאומטריה ואז התחלנו לשלב
זה היה בערך בתחילת כיתה י
סיימתי גם גיאומטריה וגם טריגונומטריה
ולמדנו את זה בנפרד חוץ משיעורים ספציפים שבהם תרגלנו בעיות שבהן מותר להשתמש גם בטריגו וגם בגיאו (כמו בבגרות תכלס)
ולמדנו את זה בנפרד חוץ משיעורים ספציפים שבהם תרגלנו בעיות שבהן מותר להשתמש גם בטריגו וגם בגיאו (כמו בבגרות תכלס)
חכה תגיע לשלב שגם החדו"א נתפצלת ל-2 וגם הטריגו
באותו הנושא: