2 תשובות
לא זוכרת תפרק אבל תקרב של גוקו מול ג'ירן
גוקו נגד גירן באנימה(פרק 129 או 130 נראה לי)
גוקו נגד זאמאס במנגה(צאפטר 30 ומשהו אני חושב)
אם דרגון בול סופר ברולי נחשב אז גוקו נגד ברולי במקום גוקו נגד גירן
המנגה היתה הרבה יותר טובה, מאוזנת, נתנה במה להרבה יותר דמויות. האנימה היתה מבוססת על קוים כלליים שנתן טוריאמה ופיתוח של הסטודיו. הם הגזימו עם הרבה יותר מדי דברים, הפכו את הקרבות ליריות קי אקראיות, שינויי צורה בלי פרופורציה וכו... זה היה כמו דרגון בול הירוס... בגלל זה לא ממש אהבתי קרבות מהאנימה של סופר(חוץ מהסרט ששם זה כבר הכל טוריאמה) גם הקרב של גוקו וגירן במנגה היה הרבה יותר טוב לדעתי
גוקו נגד זאמאס במנגה(צאפטר 30 ומשהו אני חושב)
אם דרגון בול סופר ברולי נחשב אז גוקו נגד ברולי במקום גוקו נגד גירן
המנגה היתה הרבה יותר טובה, מאוזנת, נתנה במה להרבה יותר דמויות. האנימה היתה מבוססת על קוים כלליים שנתן טוריאמה ופיתוח של הסטודיו. הם הגזימו עם הרבה יותר מדי דברים, הפכו את הקרבות ליריות קי אקראיות, שינויי צורה בלי פרופורציה וכו... זה היה כמו דרגון בול הירוס... בגלל זה לא ממש אהבתי קרבות מהאנימה של סופר(חוץ מהסרט ששם זה כבר הכל טוריאמה) גם הקרב של גוקו וגירן במנגה היה הרבה יותר טוב לדעתי