8 תשובות
תעשה מועד ב
שואל השאלה:
אי אפשר
אנונימי
מנסה לנוח היום
או שאתה יכול להקשיב לבגרות המשודרת בהיסטוריה וזה אולי יעזור לך
מקסימום תנסה להרגיש יותר טוב עד מחר ואז ללמוד ממחר
למה אי אפשר מועד ב'?
פשוט תשקיע יותר בלמידה ביום אחר ותתן לעצמך לנוח בנתיים
תרגיש טוב❤
שואל השאלה:
כי המחצית הסתיימה וסגרו ציונים אין כבר מועדי ב'
היסטוריה זה מקרה מיוחד פשוט
אנונימי
תנוח במיטה ,תקרא את החומר,תראה סרטונים ביוטיוב שקשורים ומסבירים את החומר
תנסה לנוח ותקרא את החומר
אם אתה יכול תבקש עזרה מההורים שיקריאו לך
תחפש סיכומים מחברים
בהצלחה❤