3 תשובות
שואל השאלה:
פשוט בוואטסאפ:
אני אשלח היי מה קורה, אני יכולה אולי גם לרשום אשמח שנחזור לדבר
פשוט בוואטסאפ:
אני אשלח היי מה קורה, אני יכולה אולי גם לרשום אשמח שנחזור לדבר
"הי, את חסרה לי מאוד, בואי נשים את מה שהיה מאחורינו ולא נדבר על זה יותר. לא שווה לריב על שום דבר לדעתי, אשמח שנחזור לדבר"
לדבר איתה על זה בפגישה/בטלפון לא יודע
באותו הנושא: