6 תשובות
אין מועדי ב בהיסטוריה.
יש פשוט עוד מועדים בחורף ובקיץ.
יש פשוט עוד מועדים בחורף ובקיץ.
15/6/20 - אבל זה תאריך טיוטה (מועד קיץ)
שואל השאלה:
ואפשר לגשת לשפר? אם קיבלתי61
ואפשר לגשת לשפר? אם קיבלתי61
אנונימית
אם יש מספיק אנשים מבית הספר שלך שרוצים לגשת שוב את יכולה לגשת איתם. אם לא, אז לדעתי יצרפו אותך לבית ספר אחר, אבל לא בטוחה לגבי זה.
באופן עקרוני את יכולה לגשת לכמה מועדים שאת רוצה כל עוד את בתיכון.
(אחרי זה זה כבר עולה כסף)
באופן עקרוני את יכולה לגשת לכמה מועדים שאת רוצה כל עוד את בתיכון.
(אחרי זה זה כבר עולה כסף)
למה בית ספר אחר? אני פעם ניגשתי לבגרות במתמטיקה לבד.
תפני לרכזת בגרויות
תפני לרכזת בגרויות
לא יודעת האמת. חשבתי בגלל שצריך להביא בוחנים וזה. אמרתי שאני לא בטוחה לגבי זה :)
במחשבה שנייה אולי פשוט תגשי עם שכבה אחרת.
במחשבה שנייה אולי פשוט תגשי עם שכבה אחרת.
באותו הנושא: