10 תשובות
אני טסתי לבולגריה. שעתיים מכאן והיו דילים טובים ממש
קנדה
או למלדיביים
הבעיה היא ששניהם רחוקים ויקרים..
למרות שגם צרפת זה אחלה
או למלדיביים
הבעיה היא ששניהם רחוקים ויקרים..
למרות שגם צרפת זה אחלה
הייתי שמחה לטוס שוב ללונדון או פריז, הכי הייתי רוצה לטוס לניו יורק או טוקיו (כן ספציפית לערים הגדולות של המדינות)
שואל השאלה:
קצת בעיה לטוס לפריז.. בגלל הערבים
קצת בעיה לטוס לפריז.. בגלל הערבים
אנונימית
איטליה זה החלום שלי
לא ארץ אבל לברלין (בגרמניה)
שואל השאלה:
^^ הייתי שם לפניי שבוע בערך. מושלם שם
^^ הייתי שם לפניי שבוע בערך. מושלם שם
אנונימית
סין... להתרחק מכל השמאל הפרוגרסיבי הזה
והייתי בברלין ולא משהו שם... עיר די אפורה.. מינכן הרבה יותר טובה
פריז העיר היא יפה שהייתי בה בעולם.
והייתי במלא ערים באירופה, בארהב, ובאסיה.
הייתי שם פעם אחרונה לפני חודשיים וממש לא מפחיד שם, רק הבעיה שלאחרונה יש מלא מחאות אז זה חוסם אזורים מרכזיים בעיר..
אבל באמת העיר הכי יפה. (אך דיי יקרה..)
והייתי במלא ערים באירופה, בארהב, ובאסיה.
הייתי שם פעם אחרונה לפני חודשיים וממש לא מפחיד שם, רק הבעיה שלאחרונה יש מלא מחאות אז זה חוסם אזורים מרכזיים בעיר..
אבל באמת העיר הכי יפה. (אך דיי יקרה..)
אנונימית
באותו הנושא: