7 תשובות
הייתי נראלי מתחברת לתקווה רות וליאור כי הם נראים לי הכי סבבה שם והייתי ממש שונטת ולא מצחברת לגד בגלל הדעות השוביניסטיות שלו הייתי נראלי רבה טיתו כל יומיים בחיי
אנונימית
הייתי מתחברת לתקווה,ליאור ויוסי
הייתי שונאת את אורן וירדן
הייתי שונאת את אורן וירדן
הייתי מתחברת לליאור למרות שכצופה אני לא בעד ההתנהגות שלו ככ אבל יש לי הרגשה שכן הייתי מתחברת אליו וגם תקווה יש מצב ויוסי
ושונאת אין לי מושג
ושונאת אין לי מושג
אנונימית
כולם נחמדים,
אבל הייתי הכי פחות מתחבר לניר בגלל עמדתו בארגון שוברים שתיקה
אבל הייתי הכי פחות מתחבר לניר בגלל עמדתו בארגון שוברים שתיקה
שונאת אורן
שרופה על ליאור
שרופה על ליאור
נראה לי ליאור ויוסי
הייתי מתחברת לליאור ותקווה ואסיף ורות גם ולא מתחברת לגדי