5 תשובות
שואל השאלה:
אין קבוצה בגלל שהמורה לר תומכת בזה...
אין קבוצה בגלל שהמורה לר תומכת בזה...
אנונימית
בלי המורה, רק שלכם, היא לא תקבע לכם באם לפתוח קביצה בטלפון הנייד שלכם לא?
תציעי את וחברות רעיון לפתוח קבוצה וכו
תציעי את וחברות רעיון לפתוח קבוצה וכו
תגידי לו שאת לא מבינה איזה נושא שהוא חזק בו ותבקשי ממנו את המספר שלו, ומשם שזה יזרום פשוט.
לפתוח קבוצה של הפרטני בוואטסאפ
תבקשי ממשהי/ו מהכיתה שלו או ממנו
באותו הנושא: