7 תשובות
אני חיטאתי עם אלכוהול
כשהיה לי חיטאתי עם משחה שקניתי ממי שעשה לי את ההליקס
לא לחטא עם אלכוהול! זה חזק מידי ולא טוב לעגיל במקום כזה. או עם משחות ( בפנטן פלוס וכאלה) או עם מרפן ספריי.
אל תחטאי עם אלכוהול
אני חיטאתי עם מי מלח ומשחה בפנטן פלוס
שואל השאלה:
פנטן פלוס זה הזה עם הכיתוב הירוק?
לא היא כחולה לבנה כזאת תראי באינטרנט