5 תשובות
אני חושב שישראל כי אני גדלתי כאן
המון לא יסכימו איתי
המון לא יסכימו איתי
אנונימי
אני חושבת שלונדון המדינה הכי טובה
אנונימית
אין כמו זבל
תכלס, אני חושב שהמדינה שלנו הכי טובה בשבילי אישית, רוב המדינות האחרות ששמעתי עליהן לא משהו מסיבות שונות, למרות שיש כאן לא מעט שחיתות כנראה, זו לא מגפה כזו גדולה אולי, וחלק מהעם כן מתעניין במה שקורה, וכן מטיל ספק בדברים, אני כמובן לא בטוח עד כמה.. אבל אני רוצה גם לקוות שיש כאן אנשים שאכפת להם יותר מרק לעצמם. למשל יש את הבחור שניסה להציל אחרים וטבע בסוף, מוטי בן שבת נראה לי קוראים לו? הוא נתן לי תקווה שיש כאן מעט אלטרואיסטים..אני בנאדם קצת יותר אמפתי, ולא הייתי רוצה לחיות במדינות יותר מנוכרות, הרגשה שאני מרגיש לגבי מקומות אחרים..
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית לונדון זה לא מדינה אלה עיר...
england is my city
אנונימית לונדון זה לא מדינה אלה עיר...
england is my city
אנונימית
באותו הנושא: