4 תשובות
קרה לכולנו לפחות פעם אחת. תני לזמן לעשות את שלו.
קרה לי מלא!
פשוט שיחררתי איך שהוא.
מצאתי בנים אחרים להתאהב בהם
פשוט שיחררתי איך שהוא.
מצאתי בנים אחרים להתאהב בהם
קרה לי כבר, וגם לו ממש לא היה אכפת ממני, וכולם אומרים לנסות לשכוח ממנו וזה יהיה ממש קשה ואת תחשבי שאת לא מסוגלת אבל לי פעם היה במשך שנה ובסוף ירד לי ממנו, את תצליחי להמשיך הלאה בסופו של דבר, אל תדאגי :)
פשוט לא להיפגש איתו
זה קורה לי עכשיו
זה קורה לי עכשיו
באותו הנושא: