17 תשובות
כי הם סתומים והם חושבים שהם מחכים מי שלא מתנהג אליהם נחמד הוא לא טוב
כי רע להם לראות אנשים נהנים מהחיים
אנונימית
בשביל להרגיש נעלה כלפי מישהו כדי להסתיר את חוסר הביטחון שלו בעצמו
חוסר ביטחון עצמי. זה מעלה להם את הביטחון העצמי אם הם מורידים מישהו אחר.
כדי להרגיש שהם שוים משהו למרות שאין ספק שזה רק מוריד מהערך שלהם...
בדרך כלל מדובר בילדים חסרי ביטחון שמחפשים דרך לעלות ולהתקדם במעמד חברתי, הבעיה היא שהם לא מנסים להתעלות מעל החברים שלהם בכוחות עצמם, הם חופרים להם בור כדי שהם יהיו במקום נמוך יותר מהם...
אהבת חינם אנשים don't be like that :)
בדרך כלל מדובר בילדים חסרי ביטחון שמחפשים דרך לעלות ולהתקדם במעמד חברתי, הבעיה היא שהם לא מנסים להתעלות מעל החברים שלהם בכוחות עצמם, הם חופרים להם בור כדי שהם יהיו במקום נמוך יותר מהם...
אהבת חינם אנשים don't be like that :)
שואל השאלה:
אבל בגללם לילדים נהרס החיים .. לא פייר כלפי הילדים האלה
אבל בגללם לילדים נהרס החיים .. לא פייר כלפי הילדים האלה
אנונימית
מסכימה. זה נורא.
הבעיה היא שהכעס והאגו שמשתלט עליהם מונע מהם לראות את הצער שהם גורמים לשני... :(
שואל השאלה:
לא הבנתי אבל הם לא חושבים שהם הורסים לאחרים את החיים? הם אוהבים להיות ככה ? ואיך להם דווקא יש הרבה חברים הם מגעילים
לא הבנתי אבל הם לא חושבים שהם הורסים לאחרים את החיים? הם אוהבים להיות ככה ? ואיך להם דווקא יש הרבה חברים הם מגעילים
אנונימית
אני עשיתי פעם למישהי חרם ואני ככ שונאת את עצמי על זה...
עברתי בית ספר ועכשיו עושים עליי חרם, למדתי את הלקח שלי. אני לא יודעת למה עשיתי את הדבר המטופש הזה ובסוף הפכנו לחברות הכי טובות
עברתי בית ספר ועכשיו עושים עליי חרם, למדתי את הלקח שלי. אני לא יודעת למה עשיתי את הדבר המטופש הזה ובסוף הפכנו לחברות הכי טובות
אנונימית
בדרך כלל הם מוקפים בחברים באמת שתומכים בהם אבל 90% מהחברים האלה עושים את זה מתוך פחד ולא מבחירה
כי יש אנשים שפוחדים מהם, ויש כאלה שאם הם יהיו חברים שלהם הם יחשבו "מקובלים" אז הם עושים את זה. טפשי מאוד, אני יודעת, אבל.. כן
שואל השאלה:
למה מפחדים מהם
למה מפחדים מהם
אנונימית
כי הם חושבים שאולי יעשו את זה להם אם הם יצאו נגד
אנונימית
כי משעמם להם
כי בדרך כלל אנשים שופטים מהר מדי בגלל המראה .
רק בגלל שמישהו נראה שונה , מתלבש שונה , מתנהג שונה או לא עושה מה שהאחר רוצה מחליטים לעשות חרם .
ויכול להיות שזה בגלל שילד אחד מפחד שיקחו לו את ה"חברים" הוא מחליט לעשות את זה כדי שיתרחקו ממנו , וכולם נגררים בגלל הפחד שהוא לא יהיה "חבר" שלהם ( ה"מקובל" יותר )
רק בגלל שמישהו נראה שונה , מתלבש שונה , מתנהג שונה או לא עושה מה שהאחר רוצה מחליטים לעשות חרם .
ויכול להיות שזה בגלל שילד אחד מפחד שיקחו לו את ה"חברים" הוא מחליט לעשות את זה כדי שיתרחקו ממנו , וכולם נגררים בגלל הפחד שהוא לא יהיה "חבר" שלהם ( ה"מקובל" יותר )
כי ילדים זה עם רע.(באמת שאין מה להוסיף)
באותו הנושא: