3 תשובות
שואל השאלה:
כי אי אפשר לדעת מה יקרה בעתיד (אני רואה את כתמי מתחתנת איתו) אבל עדיין אי אפשר לדעת ואני רוצה להכין את עצמי לרע מכל.
אנונימית
קודם כל זה טוב שאת מודעת לזה הייתי ממליצה לך ללכת ולעשות משהו שמעניין אותך ושיעסיק אותך תצאי יותר עם חברות וככה תהיי פחות עסוקה בו....
זה לא נכון "להכין את עצמך לרע מכל" תצפי לטוב ויהיה טוב.. תעשי דברים שאת אוהבת, תתרכזי בעצמך.