7 תשובות
לא מוזר, הגיוני שתהיי עסוקה
תכתבי מה שאמרו^
שואל השאלה:
לכתוב בוקר טוב ואחרי זה קמתי באיזה 12?
אנונימית
כן
שואל השאלה:
??
אנונימית
שואל השאלה:
לול איזה פדיחה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הוא כתב בוקר טוב זה מוזר שאני אענה עכשיו
אנונימית
גם לך❤