7 תשובות
לא, הטבע שלו שם
כן ותני לו לשתות תרכיז פטל הם אוהבים
כן זה יהיה ממש נחמד מצידך .
לא.. הוא יתעופף לך בבית
הוא לכ יכנס... ונראה לי שהוא יודע להסתתר מהגשם אם הוא רוצה אל תדאגי לו