11 תשובות
אני מבין אותך.. זה מבאס, אבל עבר. אין טעם להיתקע על זה, קורה שעושים טעות. עכשיו תחייכי
שואל השאלה:
אבל איך איך פספסתי..
למדתי כל כך הרבה , וזה 12 נקודות שהלכו לפח אני באמת לא מפסיקה לבכות
אבל איך איך פספסתי..
למדתי כל כך הרבה , וזה 12 נקודות שהלכו לפח אני באמת לא מפסיקה לבכות
אנונימית
פוף אל תבכי :/
אני גם מחשבת מה עשיתי בערך נכון ומה לא תשלחי הודעה נחשב בחד
אני יקבל בערך 60
המגן שלי נמוך עוד
איזה חרא
המגן שלי נמוך עוד
איזה חרא
אני בוכה פה
כמה יצא לך
כמה יצא לך
שואל השאלה:
70 יוצא לי לפני החישוב שלי
70 יוצא לי לפני החישוב שלי
אנונימית
כמה אחוז זה מהסופי?
שואל השאלה:
ישלי מגן 90
ו30 אחוז 80
והבגרות היא 70 אחוז - ולפי החישוב שלי קיבלתי 70
ישלי מגן 90
ו30 אחוז 80
והבגרות היא 70 אחוז - ולפי החישוב שלי קיבלתי 70
אנונימית
תקשיבי זה באמת לא נורא.. קרה מה שקרה וזה מבאס, אבל זה ציון שאפשר להמשיך איתו. זה לא יהרוס לך את התעודת בגרות.
שואל השאלה:
כן אבל אני מרגישה כל כך טיפשה איך פספסתי שאלה איך
כן אבל אני מרגישה כל כך טיפשה איך פספסתי שאלה איך
אנונימית
באותו הנושא: