6 תשובות
הפלה
שאין בימינו ולא צריך להיות מקום לגזענות, אפלייה, שוביניזם, סקסיזם, הומופוביה וכפייה דתית
אנונימית
שמי שהתאבד הוא איש חלש.
(אני לא חושב ככה)
שהומופוביה זה הדבר הכי גרוע שהאנושות יצרה (והיא יצרה הרבה שיט) ושכל אדם זכותו להחליט על החיים שלו ללא קשר לגיל שלו.

עריכה: שכחתי את העניין שכל בני האדם רעים..