29 תשובות
בן אדם מזעזע, מי שאוהב אותו כנראה זה בגלל שהוא ימני.
אם זה לא רק בגלל זה כנראה יש לו בעיה כלשהי.
אני אוהב אותו,לא מצאתי דבר כל כך מטלטל שהוא עשה באח הגדול
הוא גועל נפש, ומי שאוהב אותו כנראה לא כזה שונה ממנו.
שואל השאלה:
וואלק אתה תאמין לי תרשה לי לשאול אותך כדי שאוכל להבין משהו.
למה אתה אוהב אותו? מה אתה אוהב בו
אנונימית
הוא ימין לא מתנצל ולא מתבייש,נלחם נגד מי שמכפיש את צהל ומדינת ישראל,פטריוט,הוא לא מתאמץ וכולם קופצים לידו
שואל השאלה:
חח אתה חושב שזה סביר לט להתנצל ולא להתבייש להיות בהמתי ולפגוע בנפשות? "הוא ימין" מי ישמע כאילו כל הבית לא ימין
אנונימית
כל הבית לא ימין.
ימין לא מלקק לאחד שאומר שהוא לא חושב שמי שדוקר חייל במחסום לא נקרא מחבל וזה לא נחשב פיגוע טרור וזה נקרא "מלחמה על החופש"-מה יותר הסתה מזה? מה יותר תמיכה במחבלים וארגוני טרור מזה?
הוא פוגע במי שפוגע בו ובנו
איזה התנהגות בידיוק את יכולה להגיד לי? אם הוא לא מלקק לתומך המחבלים אז יש לו התנהגות מגעילה?
שואל השאלה:
בנוסף- רומס, ילדותי מזלזל לועג, מחפש אנשים בקטנות, מחפש איפה לפתוח אש ומסיט
אנונימית
אני לא ראיתי כלום ממה שאמרתם כרגע אלא בידיוק ראיתי את זה באנשים היריבים שלו באיש השמאל החינני והמתוק שמסית נגד חיילים בכך שאומר שלדקור חייל במחסום זה לא פיגוע טרור וזה לחימה על החופש
מה זאת אומרת לחפש בקטנות? אתם אלר שמחפשים בקטנות, רומס איפה הוא רמס בידיוק,מסית כבר אמרתי,צועק זה בנתיים ליאור שצועק ומתחרפן והוא בכלל לא מזיז אצבע,מעליב אנשים חוץ מתקווה ותומך המרצחים הוא לא העליב אף אחד ולשתיהם מגיע כי תקווה פגעה בו ותומך הטרור פגע בנו-כעם
תראה את שאר הנשים שמסכימים על הדעות של אורן אבל נגעלים מההתנהגות שלו ובצדק
הוא מזלזל, מתנהג כמו ילד קטן, לא יודע לנהל שיח בצורה מכבדת, מזלזל בכבוד של אדם בלי קשר לדעות, מעליב, גזעני
אנונימית
וחבל כי הבית הזה מוציא בו רק את הדברים הרעים שלו
לא מבינה למה הוא נכנס יש לו איזה שהוא פאסון שהוא אמור לשמור עליו לא?
בטוח יש בו צדדים טובים כמו ברוב בני האדם בעולם הזה אבל הבית הזה פשוט מוציא אוצו מגעיל
אנונימית
כל מה שאמרת לא נכון. עובדה שראינו היום עד כמה ליאור מתחרפן והוא בכלל לא זז וליאור מתרפן וצורח.
שואל השאלה:
עכשיו הבנתי אותך... אתה בן אדם חשוך בדיוק כמוהו. אתה עיוור להתנהגותי ומצדיק אותו רק כי היא פועל נגד משהו שאתה לא מסכים איתו ברמת קיצון. עאלק איפה הוא רמס. כל מילה או וויכוח קטן א מישהו. הוא ייגע בחולשות שלו. בבקשה ממך תלמד להפריד תסתכל על ההתנהגות שלו ועל יחס שלן לאנשים. בלי קשר לפיצוץ וליחס שלו לניר. הוא לא יודע לקבל אף אחד חוץ ממי שמלקק לו
אנונימית
שואל השאלה:
ליאור מתחרפן ובצדק בתור בן אדם אנושי . לראות בן אדם מתנהג בצורה כזאת לידך לאנשים שחיים איתך ובכללי
אי אפשר להישאר לזה אדיש. גם אני הייתי מתחרפנת ככה על הבן אדם הזה
אנונימית
הפוךך בידיוקק הפוךך אתם לא מסוגלים לקבל מי שלא מלקק לניר ולשמאל,חשוך? אני חשוך? אולי אתם החשוכים אם את אומרת שאני חשוך כי אני תומך באורן חזן אז אני יכול להגיד עלייך שאת תומכת בטרור נגד ישראל ואת אנטי ציונית
טוב אתם כבר גיבשתם על אורן דעה ושטפו לכם ת'מוח. הבית מוציא אותו רע. בקיצור אין שום דבר שיכול לצאת בוויכוח הזה ואתן יוצאות מהקשר של השיחה
שואל השאלה:
סליחה אתה אמיתי? אם אתה חשוך כי אתה תומך באורן זה הופך אותי להיות תומכת בטירור? זה כבר חוצפה להגיד! בחיים לא אמרתי שאני מסכימה עם ניר ועם הארגון שהוא שותף בו. להפך הזכרתי אתזה שאני מסכימה עם דעותיו של אורן אבל לא תומכת בו השום צורה מבחינת האופי והאישיות שלן. יש לו דרך עקומה ומגעילה לעשות דברים. ממש חצוף מצידך
אנונימית
אף אחד פה לא תומך בדעות של ניר
וגם בבית הרוב אמרו שהם ממש לא מסכימים איתו הם פשוט אוהבים אותו בתור בן אדם
לעומת אורן חזן שכרגע לא נראה כמו בן אדם משהו משהו
אנונימית
את גיבשת עליי דעה בלי כל היכר שלך איתי,רק בגלל תמיכתי באורן חזן וקראת לי "חשוך" בואי נחשוב רגע איפה הדבר הלא בסדר
איך אפשר לאהוב תומך מחבלים בתור בן אדם איך??
אתם אי פעם באמת ראיתם מה הוא אומר במה הוא תומך? הוא סכנה לישראל-בגללו יוצאים פיגועים כי הוא נותן להם לגיטימציה
שואל השאלה:
כי הם מפרידים בין הדעות שלו לבן אדם שהוא לנפש שלו.זה נשמע אבסורד אבל זה קל. חשוך בעיניי שאתה רואה את אורן כבן אדם אגדה כמו שאתה מתייחס אליו רק בגלל איך דהוא פועל לניר ושאתה לא יודע להפריד . ולהתייחס אליו בצור בן אדם דוך בלי כל מה שמסביב . כמעט כל בן אדם נורמלי יחשוב שהוא לא בן אדם אלא חייתי. ועובדה
רוב השיח סביבו זה כמה שהוא מפלצתי ובהמתי
אנונימית
אז עזבי רגע את אורן.
רן-איך אפשר להסתכל עליו רק בתור בן אדם שהבן אדם מה שהוא עושה בחייו זה לתמוך במרצחים ובפעילי טרור
באמת שאורן חזן חתיכת אפס
משפיל כל דבר שזז
אין לו טיפת כבוד עצמי וערכים.
גזען לחלוטין וכל מי שיגיד אחרת מתייפייף.
זה שהוא עם אותם הדעות כמו שלכם לא אומר שאתם צריכים לנסות להחליק את ההתנהגות שלו.
אגב אני גם חושבת כמוהו בפוליטיקה , אבל לפני שהוא "פוליטיקאי" הוא בן אדם עם אישיות ולצערי עם אישיות מאוד מאוד מכוערת.
אולי אתם המתייפייפים פה משחקים אותה יפי נפש
אנחנו לא מנסים להיות יפי נפש זה מה שאנחנו באמת חושבים
וכל בן אדם לא אמור לחשוב שמה שהוא אמר זה בסדר ולגטימי
כל בן אדם שהוא קצת נורמלי
אנונימית