4 תשובות
בנים אוהבים בנות שנושמות בעיקר.
שואל השאלה:
או דאבל שמנות
או דאבל שמנות
אנונימית
דאבות לא..
גם דאבל שמנות לא..
אנורקסיות לא..
מלאות כן.
גם דאבל שמנות לא..
אנורקסיות לא..
מלאות כן.
אנורקסיה זאת מחלת נפש לא צורה חיצונית
באותו הנושא: