4 תשובות
בנים אוהבים בנות שנושמות בעיקר.
שואל השאלה:
או דאבל שמנות
אנונימית
דאבות לא..
גם דאבל שמנות לא..
אנורקסיות לא..
מלאות כן.
אנורקסיה זאת מחלת נפש לא צורה חיצונית