5 תשובות
ברור שלגיטימי. למה לא? הלוואי עלי
תעריכי את זה
זה בסדר. את מצליחה גם לנהל שיחות עמוקות עם אנשים בוגרים ממך את בוגרת בנפש
אני ידיד טוב של האחות הקטנה של חברה שלי
ברור שזה לגיטימי זה כיף שיש מישהו באזור גילאים שלך עם יותר ניסיון שאפשר לדבר איתו
אנונימי
כן. אלא אם כן זה מפריע לאחיך.