12 תשובות
זה בסדר, זה לא מוזר
זה בסדר לחלוטין,זה לא הטעם שלך.
גם אצלי זה ככה.
גם אצלי זה ככה.
זה בסדר כך אחת נמשכת למשהו אחר
זה מעליב
אנונימי
שואל השאלה:
סורי^^
סורי^^
אנונימית
אל תתנצלי אם פגעת, שמן זה לא עלבון, מי שפגעת בו יתגבר.
את ממש לא יוצאת ביצ'ית, זה עניין של משיכה. זה לגמרי בסדר ולגיטימי שאת לא נמשכת לשמנים.
את ממש לא יוצאת ביצ'ית, זה עניין של משיכה. זה לגמרי בסדר ולגיטימי שאת לא נמשכת לשמנים.
זה פחות קשור לזה שאת מתאמנת זה קשור למשיכה שלך והסגנון שלך.
וכן זה בסדר.
וכן זה בסדר.
אין קשר ואת לא צריכה להרגיש רע עם עצמך. לכל אחד יש טעם שונה ולא כל אחד נמשך לכל אחד... זה בסדר גמור.
זה בסדר, זה עניין של טעם.
כנראה שהוא לא הטעם שלך, וזה בסדר
הכל סבבה
כל אחד ומה שמוריד לו.
כל אחד ומה שמוריד לו.
לגיטימי
באותו הנושא: