3 תשובות
הם סבבה. רגילים
הם סבבה
אם את מחפשת משהו זול גם הלקים של אסנס אחלה
אם אין לך בעיה עם מחירים הכי טובים שניסיתי הם של איל מקיאג' וcolor club
אם את מחפשת משהו זול גם הלקים של אסנס אחלה
אם אין לך בעיה עם מחירים הכי טובים שניסיתי הם של איל מקיאג' וcolor club
הם בסדר ,
עדיף את הלק של אסנס
עדיף את הלק של אסנס
באותו הנושא: