3 תשובות
הם סבבה. רגילים
הם סבבה
אם את מחפשת משהו זול גם הלקים של אסנס אחלה
אם אין לך בעיה עם מחירים הכי טובים שניסיתי הם של איל מקיאג' וcolor club
הם בסדר ,
עדיף את הלק של אסנס