21 תשובות
לא כולן
אנונימית
ממש לא כל הנשים
כי הן שומרות על עצמן עד לאחרי החתונה
ואז הנגיעה תיחשב משמעותית יותר וגם תהיי בכדי להביא ילד לעולם :)
כי בתורה רוב הספר נוגע לבנים ולפי התורה האישה אמורה לא לעשות כלום אז נוצר מצב כזה שפשוט הם שומרות נגיעה כי הם צריכות פשוט להיות צנועות
לא כולן שומרות
כי אסור לפני החתוה לפי מה שהסבירו לי גם כאילו להכיר את הבנאדם וזה..
אנונימי
anonimit bitches מה? מה קשור בכלל?

לשאלה, יש נשים ששומרות נגיעה מהרבה סיבות. יש כאלו ששומרות כי הן כנראה עברו טראומה כלשהי אז קשה להן לגעת בגברים (ובאנשים בכללי),
ויש נשים דתיות ששומרות נגיעה כי הן מאמינות שאם הן יגעו בכל גבר אז בסופו של דבר לנגיעות לא יהיו שום משמעות. גם כשהן יגעו בגבר שלהן.
מגע אצל הדתיים הוא דבר מאוד חשוב ושמור, רק אנשים נשואים נוגעים אחד בשניה כי זה דבר טהור ופרטי שלא עושים אותו עם כולם.
זה יפיפה ומדהים
אי אפשר להגיד "כי ככה כתוב בתורה" הן צריכות להאמין בזה בשביל לעשות את זה בצורה מושלמת.

בעצם בזוגיות לא מביאים למיניות מקום שישפיע על הזוגיות. מכירים את האדם לעומק ולא נשארים בגלל מין מה שקורה הרבה היום.
הקשר יותר עוצמתי. יותר חזק. ויודעים אם באמת קורה משהו או לא.
HOH
אם את שואלת על דתיות ספציפית, אז זה בעיקר בגלל שאפילו נגיעה קטנה יכולה להוביל למשהו... "אין אפוטרופוס לעריות" מה שנקרא
כי האיסור על על שני המינים, כי לשני המינים יש הנאה שעוברים על האיסור של העריות.
hoh, אכן, בתור יהודים - אנחנו אמורים להאמין בתורה באמונה שלמה ותמימה. זאת הסיבה לשמירה של כל המצוות.
לא כל הנשים ולא רק נשים.
האיסור הוא גם על גברים
לתגובה הראשונה-
כשאישה שומרת נגיעה זה מגיל המצוות ולא אחרי שהיא מתחתנת, ואם יש לי בן זוג שהיא לא נשואה לו היא לא נוגעת בו.
ולשאלה- כי זאת ההלכה והאמונה שלה.
אנונימית
גם גברים שומרים נגיעה
סתם שתדעי
:|
כי ככה הן מאמינות שצריך.
זה כמו מוסלימים נכון??
אנונימית
כי האישה היא רכוש של הבעל ושלא יקנה, לדעתי.. לא יודעת מה הדתיים חושבים..
לדעתי היא לא רכוש אבל לדעת הדתיים כן
אני בת ואני לא חושבת שהבנות הן רכוש !!
דומה למה מוסלימים עושים
אנונימית
כי נשים עם כבוד מבינות שהן לא עגבנייה זולה בשוק. נשים חכמות עם כבוד מבינות שהן יהלום וביהלום אסור לגעת.
אנונימי