4 תשובות
לא בהכרח את צריכה לפתח אותו שיחה הוא קורה לך אחותי ? אם הוא קורא לך אחותי זה סימן חזק מאוד שאת בפרינדזון קרה לי סיטואציה קצת דומה לשלך אבל בכל הזאת הוא נפרד מחברה שלו וזה קשה לו תדברו כרגע ככה אבל ברגע שאת חושבת שזה מתקדם תעשי צעד בהצלחה
שואל השאלה:
לא הוא לא קורא לי אחותי למזלי
ואני לא יודעת אם זה נקרא שאני מפתחת שיחה
הוא שכבה מעליי ואנחנו באים בדרך כלל באותה שעה אז כשאני עוברת לידו הוא בדרך כלל מוציא דברים מהלוקר שלו והוא אומר לי בוקר טוב אז אני אומרת בוקר טוב והולכת להביא דברים מהלוקר שלי שהוא במסדרון ליד ואז כשאני חוזרת (איכשהו אני תמיד מסיימת להוציא דברים לפניו) הוא מסתכל עליי אז אני באה לדבר איתו
אנונימית
אוקי זה סימן טוב לאט לאט תגדילי את זה
יש מצב סביר ביותר הבחור הומו