15 תשובות
כן
יש לי אפשרות עד ראשון הבא לא להגיע
אז לא נראלי
אז לא נראלי
שואל השאלה:
הראשונה^
מאיפה לי אותנו בכלל שחררו ומי שגר באזורים מוצפים בכלל נדפק ונשאר בבית ספר כי אין דרך להגיע לאיזורים האלו
הראשונה^
מאיפה לי אותנו בכלל שחררו ומי שגר באזורים מוצפים בכלל נדפק ונשאר בבית ספר כי אין דרך להגיע לאיזורים האלו
ברור
אה לא ידעתי, חשבתי סתם את שואלת
רק לבגרות בתנך
אנונימית
יש לי בגרות מחר
כן
הבית ספר נתן לנו הוראה לא להגיע היום מי שהגיע אלו שקרובים השתחררו ואלו שרחוקים נתקעו בבית ספר
כן בטח, למה לא?
יש לי בגרות מחר
כן
כן אני גרה ממש קרוב לבית ספר
לא
כי יש הצפות אבל תלוי במזג האוויר
באותו הנושא: