התחברות הרשמה

לדעתכם צמות לבנות זה יפה?

נגיד שתי צמות לבנות זה יפה ? או שזה יהיה מוזר?
7 בינואר 2020, 23:57
צמותעיצוב שיער    
4 תשובות
יפה
ע
עבריינית על
תלוי למי
אנונימית
זה ממש יפה
א
ארתור שלי תתרחקו
כן
ס
סְטִיפְּסִית
באותו הנושא:
מה דעתכם על חברה שיודעת לעשות צמות אבל יפות
לעשות הרבה צמות סיניות זה יפה לדעתם?
באיזה צבע לעשות הכי כדאי לי לעשות צמות לדעתכם?
לדעתכם צמות אתיופיות זה יפה? ( צמות כל הראש )
לדעתכם צמות על כל הראש ( של האתיופים ) זה יפה?
בנים צמה זה יפה לדעתכם לבנות?
צמות כמו בתמונה זה יפה לדעתכם?
צמה זה מראה ילדותי? אני בת 17 ועושה צמה לפעמים, זה ילדותי בגיל כזה לדעתכם?
שאלה לבנים: מה אתם חושבים על בת שעושה קוקיות או שתי צמות?
מה אתם חושבים על בנות לבנות שעושות צמות בכל השיער?
יש כאן בנות שעושות צמות?