6 תשובות
לשאול אותו
שאת מדברת איתו לא מראה עיניין..
לא מנסה למשוך תשומת לב
מתנהג ביבשות כזו
לא מדבר איתך לפחות גם לא כידיד ולא מחפש להיות בקרבתך בכלל
לא מנסה למשוך תשומת לב
מתנהג ביבשות כזו
לא מדבר איתך לפחות גם לא כידיד ולא מחפש להיות בקרבתך בכלל
אם הוא אחד שיש לו ביטחון עצמי אז: לא מסתכל עלייך *בכלל*, לא מנסה למשוך ממך תשומת לב, לא מתנהג בדרך מסוימת או שונה איתך, לא מנסה להיות כמה שיותר בקרבתך באופן כללי, (יעני נניח הלכת לזרוק נייר, אז הוא לא פתאום קם באותו כיוון שלך, לא מנסה ליצור איתך מגע 'מקרי'(כאילו נגיד אתם באותו מסדרון ויש מלא אנשים אז הוא אף פעם לא מנסה לעבור דרכך ולגעת בך בטעות), לא מביט מוזר כשאת עם בנים אחרים או בכלל שם לב, קיצר כל מה שרשמתי בלי קשר לביטחון או לא נכונים תקפים לדעתי לגבי הרוב לפחות בלי קשר למין.
אי אפשר לדעת בוודאות בלי לדבר איתו או אפילו לספר לו...
מה לספר לו???
אני נבהלת גם כשאני מדברת עם הקראש שלי על דברים רגילים לגמרי איך אני אמורה לספר לו איך אני מרגישה?
ואם יש לי קראש עליו כבר מלא זמן ופעם הוא שנא אותי אבל עכשיו הוא כן מדבר איתי מיוזמתו, מה זה אומר?
אני נבהלת גם כשאני מדברת עם הקראש שלי על דברים רגילים לגמרי איך אני אמורה לספר לו איך אני מרגישה?
ואם יש לי קראש עליו כבר מלא זמן ופעם הוא שנא אותי אבל עכשיו הוא כן מדבר איתי מיוזמתו, מה זה אומר?
אני הייתי מאוהבת בקראש שלי חצי שנה והייתי בדילמות אם הוא אוהב אותי בחזרה או לא אז אזרתי אומץ והלכתי לספר לו למרות שאני פחדנית בטירוף.
ורק ככה גיליתי אם הוא מרגיש כלפיי אותו הדבר או שלא.במקום להכניס את עצמי להתלבטויות..
לא אמרתי שחובה לספר...אבל אפשר לנסות להתקרב אליו ולראות האם יש פה רצון הדדי לקשר
ורק ככה גיליתי אם הוא מרגיש כלפיי אותו הדבר או שלא.במקום להכניס את עצמי להתלבטויות..
לא אמרתי שחובה לספר...אבל אפשר לנסות להתקרב אליו ולראות האם יש פה רצון הדדי לקשר
באותו הנושא: