3 תשובות
זה לא כזה מגעיל. לכולם יש.
עדיף לטפל בזה.
אנונימי
שואל השאלה:
אני מטפלת אבל זה קשה
אנונימית
לא יצא לי אף פעם לראות שחורים על פנים של אחרים ואני חושב שגם אף אחד לא ישפוט אותך על זה כי באמת שלא מבחינים
לגבי חצ'קונים זה עובר