3 תשובות
זה לא כזה מגעיל. לכולם יש.
עדיף לטפל בזה.
עדיף לטפל בזה.
אנונימי
שואל השאלה:
אני מטפלת אבל זה קשה
אני מטפלת אבל זה קשה
אנונימית
לא יצא לי אף פעם לראות שחורים על פנים של אחרים ואני חושב שגם אף אחד לא ישפוט אותך על זה כי באמת שלא מבחינים
לגבי חצ'קונים זה עובר
לגבי חצ'קונים זה עובר
באותו הנושא: