6 תשובות
שתי, כי זה נקבה
אנונימית
שתי
שעה זה נקבה
שתי כי ככה אמרו^^
שתי
שתי.
שינה - מילה ממין נקבה;
לכן נשתמש בשם המספר בצורת הנקבה שלו.
שתי