11 תשובות
כל הכבוד!!
יישר כוח!
אה ולא
יישר כוח!
אה ולא
כל הכבוד
גאה בך ממש
לא חושבת
גאה בך ממש
לא חושבת
אני גאה בךך
ולא אני לא מתמידה בכלל.
ולא אני לא מתמידה בכלל.
כל הכבוד לך, מגיע לך להשוויץ.
כן קרה לי משהו כזה אבל אין לי דוגמה בראש
כן קרה לי משהו כזה אבל אין לי דוגמה בראש
וואוו אלופה כל הכבודד!!! יש על מה להשוויץץ
וכןן נלחמתי להגיע מ3 יחל ל5 יחל ושהגעתי זה היה מספקק
וכןן נלחמתי להגיע מ3 יחל ל5 יחל ושהגעתי זה היה מספקק
וואוו וואוו....
שואל השאלה:
אע?^
אע?^
אנונימית
שואל השאלה:
תודה על הפירגון חברה :)
תודה על הפירגון חברה :)
אנונימית
כל הכבוד!!
אני נודלס ועליתי 5 קילו זה פי 5 יותר קשה אבל ההורמונים עזרו לי
מהממת כל הכבוד על ההתמדה זה לא מובן מאילו!! ;)