5 תשובות
הכי בעולם
לגמרי.
אני מניח שכן, אך אין לי את הכלים לכך. באמת להגיד 'כן' זה טוב, אבל אין באמת אלטרנטיבות שכנראה הוצעו ולא כשלו. אני לא מדבר בארץ בהכרח. אבל אם יהיה תחליף לכך שלא נצטרך לשנן כל הזמן, זה יהיה מצוין לדעתי
חד משמעית
אני לא יודעת איך לשנות
אבל זה לא הגיוני שאני אלמד ביחד עם 40 תלמידים בכיתה ואף אחד לא יתייחס אליי, וזה לא הגיוני שמבטיחים לי שישלימו לי את החומר כשהייתי בסמינר שהוא פעילות מטעם המגמה ואז אומרים לי קפצי לי ועוד מעיזים להלחיץ אותי שהמבחנין האלה יחרצו את הגורל שלי
אינלי כוח
הם לא סופרים אף אחד
לגמרי! המערכת לצערי לא מתאימה את עצמה לעולם המתקדם של היום אבל מצד שני ידוע שמוסדות ממשלה פחות מתקדמים בארץ