4 תשובות
אתה תמיד יכול לשנות אותו לשעון ישראל
שואל השאלה:
מה? לא הבנתי מה רשמת?
מה? לא הבנתי מה רשמת?
שואל השאלה:
אה אוקי הבנתי. אבל זה שרשום גרסת ארצות הברית. זה לא משנה משהו? זה יעבוד בארץ רגיל?
אה אוקי הבנתי. אבל זה שרשום גרסת ארצות הברית. זה לא משנה משהו? זה יעבוד בארץ רגיל?
אתה תמיד יכול לעדכן לגירסתה ישראל
באותו הנושא: