התחברות
הרשמה
מה כדאי לי, להתכונן על הדפי חזרה שקיבלתי בבית ספר או להתכונן על הדפי חזרה שאמא שלי הביאה לי מהבית ספר שלה ?
כאילו זה כמעט אותו הדבר יש כמה תרגילים שיש גם פה וגם שם אבל מה שאמא שלי הביאה לי זה מבחן ומהבית ספר קיבלתי רק דפי חזרה של 3-4 דפים
6 בינואר 2020, 16:01
הכנה למבחן
לימוד למבחן
ציונים
כיתה
אמא
2 תשובות
תעשה את שניהם ותתחיל ממה שמשותף אחר כך מהבית ספר שלך ואז את של אמא
7
7שבע
אם הדפים שקיבלת מהבית ספר להגשה תתחילי איתם וגם אם לא הייתי ממליצה אותם..
ח
חסרת חיים פה
באותו הנושא:
כדאי לגשת במועד ב למבחן שקיבלתי בו 88 ואני טוב במקצוע?
תרגילי חזרה למסיימי כיתה ז במתמטיקה להתכונן למבחן של תחילת ח כל החומר בכיתה ז.
אחרי כמה זמן כדאי לשלוח הודעה אחרי שקיבלתי ממישהי טלפון?
נגיד שקיבלתי מחזור בגיל 12, כדאי לי לשים טמפון? כל החברים הולכים לבריכה ואני אמורה לקבל מחזור מה כדאי לעשות?
קיבלתי 50 בדפר. כדאי לומר שקיבלתי 70?
יש לי עוד שבועיים וחצי מבחן גדול במתמטיקה, כדאי לי להתחיל כבר להתכונן?
כמה יעלה לי לשלוח חזרה בדואר ישראל חבילה שקיבלתי מאסוס?
השלמת בגרויות - איפה הכי כדאי לעשות וכמה זמן לפני כדאי להתכונן?
טיפים לכיתה י? תכתבו טיפים רציניים ודברים חשובים שכדאי לעשות או דברים שכדאי להתכונן אליהם יש למישהו כאן מבחנים של כיתה
איך הכי כדאי להתכונן לצו ראשון?
מאיזה אתר הכי כדאי להתכונן לתאוריה