6 תשובות
כמו שאתה מחרים את עזה, או את איראן. באמת שזה לא שונה בהרבה
תחושת עשיית צדק, בלי לעצור שניה ולחשוב 'מה אני הייתי עושה במקום ישראל'
זה אחד מהאמצעים להתנגדות ולמאבק בלתי-אלימיים. חרם תרבותי, כלכלי וחברתי על המדינה הקולוניאליסטית והאתנוקרטית, יתרום לשיח הציבורי על הספק בלגיטימיציה שלה ועל הפשעים כנגד האנושות שהיא מבצעת, וכן ייצור לחץ כלפי מנהיגיה שצמאים למלחמות, לדם, להרס, לנישול, לכיבוש, לכוח ולאלימות.

כן, זה לא שמחר ישראל תצא מהשטחים, אבל חרם הוא עובדתית אחד הכלים היעילים ששימשו שוב ושוב נגד משטרים סוררים.
שואל השאלה:
ומה זה יעשה נגד המשטר בעזה עצמה? משטר שכידוע, גם לא מי יודע מה מתייחס לתושבים שלו... מה ייקרה לאנשים בתוך המדינה? אם הם נמצאים במדינה כי היא המדינה היהודית היחידה, הלא היא תתפרק? אני לא יודעת בעד או נגד מה אני, אגיד לך את האמת, פוליטיקה זה רחוק מהתחום שאני מבינה בו. אבל אני עדיין לא מבינה איך חרם על מדינה אחת ייתרום גם לאזרחי ישראל וגם לאזרחי עזה.
אם ישראל תפסיק את המצור על עזה החיים של אנשים שם יהיו נורמלים ולא חיים כמו בגטו
והחיים של אזרחי ישראל ?