6 תשובות
שואל השאלה:
לאא אבל למה נותנים לה דברים אם היא תלד שם?כאילו מה הסיבה
אנונימית
אני לא חושבת שזה דיילות, אומרים שמי שנולד במטוס מקבל טיסות בחינם. אבל זה בטח סתם שמועה.
רק אומרת שיש קטע מסויים הראה לי בתחילת חודש תשיעי /שמיני שאסור לעלות למטוסים :)
זו בדיחה, זה לא באמת. אף דיילת לא תלד במטוס.
אין מצב שדיילת תלד במטוס, דיילת לא תעלה לשרת בטיסה כשהיא בחודש תשיעי
כי יהיה לו טיסות חינם