19 תשובות
לא לדבר על זה
לאכול בן אנד גריז בצק עוגיות
להיות שם בשבילה, להצחיק אותה לעשות איתה שיחות וידאו... נעצתי :)
עדיף שתדברי איתה רגיל ותספרי לה דברים שיסיחו את דעתה מזה ותנסי להצחיק אותה ואם את לא יכולה ללכת אליה אז תקבעו להפגש ופשוט תהיי שם בשבילה ותנסי לעשות לה טוב

^גברעל, אני לגמרי בעד
תביאי לה מתנה מגניבה קופסת קלקרים כזאת עם ממתקים ומתנות בפנים כי אז גם זה ישפר לה את המצב רוח וגם היא תבין שיש לה על מי לסמוך
מה יש פה לעודד? למה שתעודדי אותה אחרי שהיא נפרדה? תני לה זמן להיות עם עצמה
אנונימי
לדבר איתה כאילו כלום לא קרה כדי שהיא גם תרגיש ככה
נראלי שלתת לה זמן לעכל ולבכות זה מה שירגיע אותה כרגע ואחר כך לצאת איתה לבלות
יש מלא יוטיבריות שעושות גם סרטונים "איך להתגבר על האקס" אולי זה יעזור
כולה חבר שנפרד ממנה יהיה לה עוד הרבה כאלה
אם זה לא עוזר העידודים תני לה זמן לעצמה כל בן אדם צריך את השקט שלו לפעמים בדרך כלל בשקט הזה מבינים הרבה יותר דברים מבדרך כלל
תמלא את החלל גם אתה גבר
אנונימי
אופס טעות לא ראיתי שזאת בחורה מתנצל
אנונימי
תגידי לה בבטחון שיהיה אחר. ולהמשיך כרגיל. אבל תסיחי את דעתה מזה
תשלחי לה מימז!עשיתי את זה לחברה אחת שקרה לה אותו דבר זה ממש עזר
היי שם לצידה, נסי לעודד אותה בכך שתסבירי לה שלכל אהב יש סוף וכנראה אהבתם הגיע לסופה, ושיום יבוא ויהיה לה אחד שיוהב אותה לנצח. צאו לראות סרט או להסתובב. בהצלחה!
להסביר לה שאין מה לעשות וייאלה החיים עוברים ממשיכים.. לא נתקעים.
והיא צריכה להבין שעוד יצא לה להכיר בנים אחרים ויהיה לה חבר ואין לה מה לדאוג.
ולשבת ולבכות עם שירי דיכאון לא יעזור לה.
אז את בתור חברה תוציאי אותה מהבית תבלו לכו לקניון, סרט. ים, לא יודעת כל דבר שאתן אוהבות.
לא להשאיר אותה לבד.. והכי חשוב להיות לצידה תמיד.
לא משנה כמה כואב וקשה זה.. צריך להבין שהדיכאון שהיא נמצאת בו לא יחזיר לה אותו.
תדברי איתה תבואי אלייה ותפתיעי אותה, תגידי לה שלא שווה לבכות על בנים, ואם הם נפרדו אז זה היה צריך לקרות ושזה יעשה לה רק טוב, תגידי לה שיש עוד הרבה בנים, ואם הלך הנסיך יבוא המלך, ותגידי לה שאת בטוחה שהיא תמצא בסוף את האחד שלה ושלכל הבנות זה קורה ולא כולם חברים לנצח ואם זה לא זה אז זה לא זה... בקיצור תרגיעי אותה ותגידי לה שהדמעות שלה לא שוות שום גבר בעולם.
לקנות לה עוד שוקלד ולא להיות בטלפון פושט להיות יחד(;
הכי חשוב לא לבקר אותה, לא לשפוט אותה, לחבק אותה ולהיות קשובה לה. לעזור לה באמת, כלומר לא סתם ללכלך עליו אלא לראות איך באמת אפשר לפתור את הבעיה ולמה הם באמת נפרדו ובהתאם לזה להגיב
אנונימית
תצחקי עליה ותגידי לה שאף אחד לא רוצה אותה
עדיף לתת לה קצת ספייס, אבל את יכולה שיחות וידיאו ואז להצחיק אותה ככה. או לשלוח סרטונים מצחיקים.
העצה הכי טובה שאני יכולה לתת לך זה
ללכת לסופר ולקנות בן אנד גריז ושוקולדים ומלא ממתקים
וללכת לבית שלה ולעודד אותה ולהיות איתה
זה מה שאני הייתי רוצה שיעשו בשבילי(:
עריכה- תנסי גם להשכיח ממנה את הפרידה, לדבר על דברים לא קשורים שיעודדו אותה ויגרמו לה לשכוח מזה