12 תשובות
הייתי בבית ספר וכאבה לי הבטן הלכתי לשירותים וראיתי דם והייתי בשוק חח
שואל השאלה:
חח אמלה
אנונימית
גם אני קיבלתי בבית ספר ולא נלצחתי הכל היה בסדר אבל לא היה לי פדים אבל הייתי עם מכנס שחור אז היה בסדר
יום שישי בערב לא הבנתי למה כל היום כאבה לי הבטן הלכתי לשירותים ופתאום ראיתי כתמים חומים ואני ממש נלחצתי וכשניגבתי אחרי הפיפי היה דם ואני נלחצתי רצחח ואחרי זה הלכתי להגיד לאמא שלי ועד ליום למחרת לא הייתי בטוחה שזה אשכרה המחזור הראשון שלי חח
אנונימית
שואל השאלה:
יואו חח
אנונימית
בשיעור ספורט פשוט פתאום הרגשתי שיצא לי פיפי וממש לא שלטתי בזה ודפקתי ריצה לשירותים
נכנסתי לשירותים וגיליתי שזה דם והתחלתע לבכות וצרחתי לחברה שלי לבוא לעזור לי
ועד שקיבלתי תחבושת אני הלכתי בבית ספר כמו פינגווין עם רגליים סגורות כדי שלא אדמם
חוויה בלתי נשכחת מה אני אגיד
אה וגם הייתי עם גינס פאקינג לבן
קיבלתי בפארק שהייתי עם חברות וסופר כאב לי ולא הבנתי למה ככ כואב לי עד שהגעתי הבייתה והייתי בהלם פשוט
אנונימית
שואל השאלה:
^^ היית בשיעור ספורט עם ג'ינס לבן? לול
אנונימית
כן וזה קורה לי מלא שאני באה עם גינס, אני סתומה
שואל השאלה:
נתנו לך להישאר בשיעור עם ג'ינס? הלוואי עלי
אנונימית
קיבלתי עכשיו, אני פשוט הייתי בשיעור והתחילה לכאוב לי הבטן ואז בשירותים ראיתי דם וביקשתי פדים...