תשובה אחת
טיקטוק באופן כללי זה סרטן
הכל שם זה בדיחות שחורות(מילא אם הן היו טובות אבל הן או גרועות או מועתקות בצורה כושלת ע"י בנות 10 בארץ) ובריונות.
אפליקצייה גרועה
הכל שם זה בדיחות שחורות(מילא אם הן היו טובות אבל הן או גרועות או מועתקות בצורה כושלת ע"י בנות 10 בארץ) ובריונות.
אפליקצייה גרועה
באותו הנושא: