21 תשובות
זה בדרך כלל מישהו מתחיל איתם או באתר
אנונימית
אתרי היכרויות
בדרך כלל דרך בנות שיותר דומיננטיות ויוזמות שמתחילות איתם.
מוצאים מישי ביישנית... חוצמזה שאם הם ביישנים זה לא אומר שזהו הם לא עושים שומדבר ולא פועלים.
ברור שפועלים, פשוט בצורה ממש ביישנית וזהו
עריכה: זה גם לא שאנשים ביישנים נשארים ביישנים לתמיד, לוקח להם כמה זמן וזהו זה עובר
ברור שפועלים, פשוט בצורה ממש ביישנית וזהו
עריכה: זה גם לא שאנשים ביישנים נשארים ביישנים לתמיד, לוקח להם כמה זמן וזהו זה עובר
כמו כל אחד אחר
וואלה. אחי אדוני הנכבד קשה לי לענות כי אני בעצמי ביישן אבל מה שכן יש לי ידידה הכי מושלמת שהיא חולה עליי ואני עליה ומי שאפגע בה אני אפגע בו והיו פעם שאני הגנתי עליה
להתגבר על הביישנות ולהתחיל פנים מול פנים אני גם עובד על זה..
אנונימי
שאלה טובה.
דרך חברים שלהם שמכירים להם
אתרי היכרויות
ופשוט יוצאים לבלות ומתיידדים עם אנשים.
אתרי היכרויות
ופשוט יוצאים לבלות ומתיידדים עם אנשים.
חח שאלה טובה.. אני ביישן ואין לי מושג איך לענות לך.
חברים? אין לי מושג
אינלי שמץ איך אבל זאת אני בכל מקרה
אנונימית
חברים
דרך חברים
דרך רשתות חברתיות
אולי פשוט מתחילים איתם והם מנסים להתנהג באנושיות ומצליחים
דרך רשתות חברתיות
אולי פשוט מתחילים איתם והם מנסים להתנהג באנושיות ומצליחים
לאט ובזהירות.
בתור מישהי שיכולה להיות מאוד ביישנית עם בנים
זה מגיע, בסופו של דבר כשמפסיקים לחשוב יותר מידי או להתאמץ פשוט מכירים באיזשהי דרך בן אדם ומתפתחת כימיה איתו...
זה מגיע, בסופו של דבר כשמפסיקים לחשוב יותר מידי או להתאמץ פשוט מכירים באיזשהי דרך בן אדם ומתפתחת כימיה איתו...
מתגברים על הביישנות.
במוקדם או במאוחר תופסים את עצמם בידיים ומתחילים לעבוד על זה. אלה שבוחרים לברוח מהבעיות שלהם נשארים עם סרטי הפורנו בבית, שמורידים להם את הדימוי העצמי עוד יותר.
אפשר להיות מופנם ושקט-זה אופי. ביישנות וחרדה חברתית אלה כבר קומפלקסים שצריך לטפל בהם, לא רק בשביל זוגיות, אם אתה רוצה להגשים את עצמך.
אתה צעיר, הכל לפנייך, קדימה לעבודה:)
לצאת ולתרגל מיומנויות חברתיות.
במוקדם או במאוחר תופסים את עצמם בידיים ומתחילים לעבוד על זה. אלה שבוחרים לברוח מהבעיות שלהם נשארים עם סרטי הפורנו בבית, שמורידים להם את הדימוי העצמי עוד יותר.
אפשר להיות מופנם ושקט-זה אופי. ביישנות וחרדה חברתית אלה כבר קומפלקסים שצריך לטפל בהם, לא רק בשביל זוגיות, אם אתה רוצה להגשים את עצמך.
אתה צעיר, הכל לפנייך, קדימה לעבודה:)
לצאת ולתרגל מיומנויות חברתיות.
מהבית ספר בדרך כלל אבל יש כל מני חוגים או עבודות
אני גם ביישנית וגם הקראש ביישן אז לפעמים צריך לצאת מאיזור הנוחות כדי להכיר ולעשות את הצעד
אני גם ביישנית וגם הקראש ביישן אז לפעמים צריך לצאת מאיזור הנוחות כדי להכיר ולעשות את הצעד
בתור מישהי ביישנית זה עניין של זמן עד שמכירים את הבן אדם(אם מכירים אותו לעומק) ואז נפתחים אליו
בתור מישהי שעם מישהו ביישן, פשוט מכירים ותהיו עצמכם. זה לא חייב להתחיל עם מטרות רומנטיות, זה קורה המון שזאת בכלל לא הייתה הכוונה.
life is what happens when were planning something else
life is what happens when were planning something else
הם מוצאים בסוף, אבל לרוב מאוחר.
עדיף להתמודד עם הפחד מלחכות שזה יגיע. אני יודע כמה זה קשה כי גם אני הייתי כזה, אבל כשאתה מנסה ולא יושב בחיבוק ידיים זה אוטומטית מעלה לך את הסיכויים.
זה גם נותן לך ניסיון לחיים הבוגרים, לא לקחת ללב שאומרים לך לא, פחות להיפגע וכול
עדיף להתמודד עם הפחד מלחכות שזה יגיע. אני יודע כמה זה קשה כי גם אני הייתי כזה, אבל כשאתה מנסה ולא יושב בחיבוק ידיים זה אוטומטית מעלה לך את הסיכויים.
זה גם נותן לך ניסיון לחיים הבוגרים, לא לקחת ללב שאומרים לך לא, פחות להיפגע וכול
באותו הנושא: