6 תשובות
לא
לא על כולן אבל ראיתי את זה על מישהי וזה היה מהמם
לא
יופי זה עניין סובייקטיבי, מה שאני יכול לחשוב שיפה את יכולה לחשוב את ההפך.
אבל אם את שואלת את דעתי אז לא, אני לא חושב שזה יפה.
אבל אם את שואלת את דעתי אז לא, אני לא חושב שזה יפה.
מה זה?
אנונימית
כן.
באותו הנושא: