12 תשובות
כן זה מעצבן ומציק אבל אחרי כמה זמן זה כבר לא כלכך מפריע
כן, מעצבן
לא מעצבן אותי, זה בסדר לגמרי.
כן, אבל מעצבן גם שלא יודעים לכתוב "אתכם" וכותבים "אותכם"
שואל השאלה:
^ חחח סליחה
רק עם אומרים להם את זה והם עדיין לא משנים כאילו עם מסבירים לכם שזה לא נכון לכתוב אם עם תכתבו נורמלי באמת.
עם אם אם עם עם אז עם עם אם אם או אם אם עם עם אם?
בלתי נסבל
עם אני אלך?
אנונימי
זה מציק!! ידעתי עם ואם בכיתה ד'
עדיין ילדים מהכיתה שלי
אם פיצה
(פעם אחת צרחתי על ילד, השעו אותו)
מסטול יש פרופורציות