3 תשובות
אני חושבת שבמקום שתסבירי למה את לא הרעה
תקבעו לשיחה שכל אחת תציג את איך שהיא רואה את הדברים
ותשתדלו לא לנסות לצאת צודקות אלא להגיע לפתרון ואולי אפילו סליחה מכל צד יכול לעזור
בהצלחה :)
זה ממש לא מכבד לשלוח לה הודעה והיא גם תכלס תוכל ככה להראות את זה לאנשים או סתם לסנן, תהיי בוגרת וקחי אותה לשיחה או אל תדברי איתה בכלל זו דעתי
אולי תדברי איתה במקום לשלוח לה הודעה?