18 תשובות
תלוי בקשר שלך עם שניהם.
למי את יותר קרובה? את מי את מכירה יותר זמן?
שואל השאלה:
סליחה חבולי יא שטן
HOH
למה את בכלל מתלבטת
בטוחה שאתן חברות טובות? ('-')
שואל השאלה:
את החברה הכי טובה יותר ואת החברה הכי טוב יותר
HOH
את לא חייבת להיפרד מאף אחד אולי הוא פשוט לא אוהב אותה לגיטימי שגם לך יהיה חבר שלו שלא תאהבי.
אבל אם זה בקטע קיצוני אז מימנו.
למה את צריכה להיפרד? זה בינהם
מה
שואל השאלה:
זה לא בניהם ככה אי אפשר לקיים אורגיות
HOH
כן זה דיי מבאס
אחרי הפרח הזה אין מצב שאת נפרדת ממני @^@
שואל השאלה:
כאשר לסבית
HOH
אף אחד לא הציב לך אולטימטום? אל תפרדי מאף אחד.

הציבו לך אולטימטום? תפרדי ממי שהציב לך אולטימטום. אם הוא/היא באמת אוהבים אותך לא אמור להיות להם אכפת ממה שאת אוהבת אלא ממך, לא אמור להיות לבן זוג שלך אכפת מחברה שלך אם הוא אוהב אותך (ולהפך).
למה את חייבת להיפרד ממישהו אז מה שהוא שונא אותה הוא לא חייב לאהוב אותה הוא חבר שלך לא שלה וככה יש להם פחות סיכוי להיות ביחד ושהוא יבגוד בך איתה .
ממנו!
ממי בסוף נפרדת
ממני
מהאני עצמי שלך
ממנו דא