התחברות
הרשמה
למה יש בנות שמשחקות אותה קשות להשגה לא מכליל
4 בינואר 2020, 23:08
קשה להשגה
תשובה אחת
כי הן חושבות שהן יוצאות כאלה מאגניבותת
m
more stans here? Eminem
באותו הנושא:
בנים מה אתם חושבים על בנות שמשחקות אותה קשות להשגה?
שאלה לשני המינים -לשחק אותה קשים להשגה
בנות שמשחקות אותה קשות להשגה
נכון הבנות שמשחקות אותה קשות להשגה הן הכי מכוערות?
בנות- שמישהו משחק אותה קשה להשגה ומודה בזה- זה מוריד?
בנות, בנים שמשחקים אותה "קשים להשגה" זה מוריד, נכון?
למה רוב הבנות לא נחמדות ומשחקות אותה קשות להשגה?
למה כל כך הרבה בנות רוצות לשחק אותה קשות להשגה?
בנים מישהי שמשחקת אותה קשה להשגה גורם לכם לרצות אותה יותר?
כל הבנות שמשחקות אותה קשות להשגה, למה אתן עושות את זה? מה זה נותן לכן?
בנים מעדיפים קשות להשגה או בנות שלא משחקות משחקים?