7 תשובות
אממ אם הייתי בחורה של תכשיטים ויש לי צמיד לשים את זה אז לא
אבל אני לא שמה תכשיטים ואין לי צמיד פנדורה אז הייתי פשוט מתאכזבת, לא נעלבת חח
אנונימית
לא כי פנדורה זה יקר
כן היא אמורה לדעת ששמתי את הצמיד הזה אולי פעמיים ואני שונאת אותו
אם יש לך את הצמיד פנדורה עצמו אז ממש לא
למה שאני אעלב?ההפך.
לא
להיפך!! הייתי בעננים