4 תשובות
הי אם יש לך אפשרות רדי ל5 חדשה. קבלתי 11 ומבחן אחכ 99! וזה אותם המבחנים!
שואל השאלה:
מה זה 5 חדשה ?
אנונימית
נשארים אחרי בית ספר להשלים חומר כדי ללמוד לאט יותר
תאמיני לי שהייתי בול כמוך:)
למרות שאני בכלל הייתי על נכשלים וגם היו בכיתה שלי ילדים שהיו עם ציונים ממש מגוונים. חלק נכשלים חלק ממש מצטיינים.
פשוט תלכי עם הזרם... אין מה לפחד מהבגרות אלא את צריכה פשוט לשאוב כוח מהכשלונות שלך. הרבה יותר מספק להצליח אחרי ירידות:)
תאמיני לי שבבגרות נותנים חשד רק אם העתקת ואם לא העתקת אין לך מה לדאוג.